neděle 20. listopadu 2011

20/11

Prodloužený víkend (měla jsem firemní volno) je téměř za námi, už mi chbí jen vyfoukat vlasy a lehnout si. Bylo to krátký a navíc mě děsí, že se teď nemám už na co těšit, protože všechny volný dny už jsou vybraný a čekají mě jen Vánoce. Ale ještě mám pár dní dovolené, tak ta to jistí.

V týdnu se snad půjdeme podívat na jeden byt. Pořád jsem se chtěla osamostatnit, tak nějak už cítím tu potřebu. Ale, najednou když to přišlo, tak mám touhu couvnout. Prostě si najednou po 22 letech nedovedu představit že odejdu z domova, že denně neuvidím rodiče, bráchu, ale na druhou stranu si říkám že to naštěstí není daleko (asi cca 200m) takže kdykoliv můžu zaskočit nebo naopak. Ale tak nějak mě to prostě mrzí a mám z toho divný pocit. Jenže zase ta představa, že budu svým pánem, že snad konečně začnu žít a nebudu pořád jenom přežívat, že můj život bude muset mít nějakej řád, že se budu muset naučit hospodařit, že se s mužem konečně víc poznáme... to je prostě taky lákavý. Takže vlastně ani nevím co chci... asi to nechám běžet a ono to nějak dopadne... že jo?

A co vy, kdy jste se osamostatnili, na kdy to plánujete???

2 komentáře:

  1. je to fajn pocit bydlet sama, mozna, ze to mam jednodussi v tom, ze jsem jedinacek, ktery si prakticky od detstvi vystacil sam se sebou a dokazal se o sebe postarat. rodice bydli v protejsim baraku, domu to mam kousek teda, ale vetsinou se tam ukazu tak 1-2x za 14 dni.. byt, ve kterem jsem je babiccin,ktera tam neni, je pryc. takze, az se vrati,tak pujdu na chvili domu a potom zase zpet na byt. takhle si ziju teprve kratce, ted bude zacinat 3. mesic, jinak varit se mi vetsinou nechce.

    An http://ans-second-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já se uklidňuju, že to mám taky "vedle". Ale těším se prostě, čim dál víc, tak doufám, že si to jen nemaluju a bude to prostě pohoda.
    Vařit budu muset, přítel je zvyklej, takže mě to nemine. Ale budeme jíst jenom samá dobrá zdravá jídla. A až bude po zimě tak budeme chodit běhat, jezdit na kole a tak... malujeme si to pěkně... :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ;)